Jak wyróżnić się na rynku? Jak odróżnić się od konkurentów? Jak budować przewagę wizerunkową? Jak kreować lojalność klientów? Jak komunikować pozycję konkurencyjną?
Strategie i nowy wizerunek: Nie bądź tylko inny, bądź lepszy
Opracowujemy strategie marketingowe i wizerunkowe i zintegrowane ze strategią biznesową. Programujemy unikalny, wyróżniający wizerunek i tworzymy wytyczne do jego osiągnięcia. Projektujemy nazwy, symbole, systemy identyfikacji wizualnej oraz systemy prezentacji. Wdrażamy strategie marketingowe rozszerzania marki na nowe rynki, nowe oferty i nowe grupy klientów.
Wdrożenie Strategii Identyfikacji pozwala na zbudowanie silnej
konkurencyjnej marki, a w efekcie zwiększenie wartości firmy.
W ramach Strategii Identyfikacji opracowujemy strategie marketingowe, które pomagają:
-
zbudować wyrazisty wizerunek wspierający biznes,
-
wprowadzić nową nazwę i symbol firmowy lub odświeżyć istniejący wizerunek,
-
zintegrować strategię wizerunkową ze strategią biznesową.
Nowy wizerunek po fuzji – strategie marketingowe ORLEN
Fuzja Petrochemii Płock z CPN wymagała przyjęcia odpowiedniej strategii marki – można było zachować istniejącą lub zbudować całkiem nową. Projekt CODES obejmował wykreowanie od podstaw konceptu nowej marki, opracowanie wizji i misji PKN ORLEN. Stworzone strategie marketingowe dla marki ORLEN zorientowane były na zbudowanie pozycji lidera. Marka ORLEN stała się ona jedną z najsilniejszych polskich marek – symbolem ekspansywnego koncernu i światowej klasy produktów.
Strategie marketingowe i wizerunek dla nowej marki – NETIA
Firma powstała zupełnie od podstaw i od razu stanęła przed trudnym wyzwaniem: jaką strategię wizerunkową przyjąć, wchodząc na rynek zmonopolizowany przez TP SA. CODES zaprogramował strategie marketingowe dla nowej marki telekomunikacyjnej. Projekt obejmował opracowanie nazwy jako kluczowego elementu wyróżnienia, charakterystycznej symboliki firmy oraz jej ofert. W efekcie powstał nowy wizerunek i nowa marka, będąca rzeczywistą konkurencją dla TP SA.
Integracja strategii – strategie marketingowe i wizerunek w PANORAMIE FIRM
Panorama Firm planowała zmianę oferty, ale chciała przeprowadzić ją maksymalnie szybko i przy niskich kosztach. Dodatkowo, miało się to odbyć przy wykorzystaniu istniejącej marki, która była wprawdzie rozpoznawalna, ale brakowało jej cech nowoczesności. CODES opracował nowy wizerunek i startegie marketingowe, model prezentacji oferty Panoramy Polska oraz koncept portfolio ofertowego, zakładającego stworzenie nowych ofert dla nowych grup klientów. W efekcie powstał uporządkowany portfel submarek wspierających markę nadrzędną oraz wyróżniający wizerunek korporacyjny.
Strategie marketingowe i strategie wyróżnienia w dorobku CODES
ABSOLUT – wydzielenie spółki handlowej ABSOLUT INVEST, wizerunek nowej marki.
APATOR – integracja prezentacji rynkowej i wizerunek spółek METRIX i PAFAL w Grupie APATOR.
AXTONE – fuzja KAMAX i Keystone Bahntechnik oraz nowy wizerunek marki w AXTONE.
BANK GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ – integracja wizerunkowa banków spółdzielczych w jedną grupę.
BASELL ORLEN POLYOLEFINS – nowa marka i nowy wizerunek po fuzji z BASELL ORLEN.
COGNOR – strategie marketingowe, zbudowanie nowej marki po fuzji Voestalpine Stahlhandel z Centrostalem Gdańsk.
COGNOR STAHLHANDEL – integracja spółek TAD METALS i NEPTUN po sprzedaży Voestalpine Stahlhandel.
COMMERCIAL UNION LITVA – integracja nowej marki w portfelu grupy finansowej COMMERCIAL UNION.
DAEWOO – strategie marketingowe i wizerunek marki DAEWOO MOTOR POLSKA po przejęciu fabryki.
EMPERIA HOLDING – nowa marka i nowy wizerunek po fuzji ELDORADO z BOS.
FAEL LEGRAND – strategie marketingowe po połączeniu marki FAEL ZĄBKOWICE z LEGRAND.
IBA BIOTON – marka po integracji IBA (instytutu naukowego) i BIOTON (producenta i dystrybutora), strategie marketingowe i nowy wizerunek.
KOELNER – strategie wykorzystania przejętej marki RAWL na rynkach europejskich.
KORMORAN – opracowanie wizerunku marki i integracja z portfelem MICHELIN.
ORLEN – opracowanie nowej marki i nowy wizerunek po fuzji CPN z Petrochemią Płock.
PKN – strategie marketingowe i transformacji marki PKN po fuzji CPN z Petrochemią Płock.
GRUPA ORLEN – integracja marek w grupę kapitałową oraz integracja spółek produkcyjnych w portfolio.
PKO BANK POLSKI – integracja marki INTELIGO z portfelem i wizerunkiem PKO BANK POLSKI.
PTK CENTERTEL – strategie marketingowe przy transformacji marki IDEA.
STAR TRUCKS – zamiana marki STAR i integracja z wizerunkiem Grupy MAN.
ŚWIAT KSIĄŻKI – integracja nowej marki w portfelu BERTELSMANN MEDIA.
TYSKIE BROWARY KSIĄŻĘCE – koncepcja wizerunku i marki w portfelu KOMPANII PIWOWARSKIEJ.
ZASADA– strategie marketingowe i wizerunek spółek handlowych i serwisowych (Servipol) w Grupie ZASADA.