Zarządzanie kompetencjami i potencjałem firmy w ekspansji rynkowej.
Identyfikujemy potencjalne obszary i sposoby wzrostu, opracowujemy strategie pozwalające na przeskalowanie biznesu, pokazujemy, jak wykorzystać posiadane przez firmę kompetencje i potencjał. Strategie Rozszerzania to zarządzanie marką i wizerunkiem. Rozszerzanie na nowe rynki, nowe oferty i nowe grupy klientów, zależy od reputacji i renomy marki. Ideą projektów, jest takie zarządzanie marką, aby firma mogła zmieni skalę działania.
Wdrożenie Strategii Rozszerzania pozwala na zbudowanie skali, a w efekcie powiększenie obszaru działań firmy.
Zarządzanie marką i wizerunkiem w ramach Strategii Rozszerzania wspiera firmy, które chcą:
-
wejść na nowe rynki, planują ekspansję za granicę,
-
wprowadzić nowe produkty, poszerzyć ofertę,
-
dotrzeć do nowych grup klientów, dokonać segmentacji.
Nowy rynek – zarządzanie marką KOELNER / RAWL
Nowe oferty i produkty – zarządzanie wizerunkiem CEZEX
Zarządzanie marką w procesie rozszerzania: opracowania CODES
COGNOR / COGNOR STAHLHANDEL – przygotowanie do fuzji i budowy międzynarodowej grupy dystrybucyjnej stali.
BIOTON – tożsamość europejskiej marki produktów diabetycznych.
KOELNER – strategiewykorzystania potencjału grupy po akwizycji europejskiej marki RAWL.
TELEWIZJA POLSAT – koncepcje zmiany strategii prezentacji wizerunkowej.
GPEC – transformacja wizerunkowa Gdańskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sopot w markę ORCHIS.
STOEN – zmiana Stołecznego Zakładu Energetycznego w markę STOEN.
COMMERCIAL UNION – opracowanie strategii marki z perspektywy konsumentów.
TYSKIE BROWARY KSIĄŻĘCE – koncept transformacji lokalnych Browarów Tyskich Górny Śląsk w markę ogólnopolską.
PKO BANK POLSKI – zmiana identyfikacji banku jako element przygotowania firmy do procesu prywatyzacji.
EMPIK MEDIA&FASHION – strategia marki jako koncept oferty lifestyle do docelowych konsumentów.
STOMIL OLSZTYN – transformacja w międzynarodową markę KOROMORAN po akwizycji przez MICHELIN.
LYRECO – strategie dotarcia do nowych grup klientów.
PKO BANK POLSKI – architektura portfela jednostek biznesowych w procesie restrukturyzacji banku.
INTELIGO – integracja marki z portfelem spółek Grupy PKO BP, zarządzanie portfelem marek.
BASELL-ORLEN – opracowanie marki BASELL-ORLEN jako wspólna inicjatywa Grupy Basell i Grupy Orlen.
STYROPOL – strategia zarządzania portfelem produktów i integracja spółki w Grupie SCHWENK.
MEDICOVER – wspieranie firmy w budowie pozycji lidera na rynku Europy Centralnej.
ENEA – strategia rozwoju portfela spółek grupy oraz model rozszerzania marki w procesie deregulacji rynku energetyki, zarządzanie wizerunkiem holdingu.
APATOR – portfolio i architektura portfela dla grupy jako kompletna oferta urządzeń pomiarowych.
ELDORADO – strategia pozycjonowania marki wobec inwestorów po integracji z firmą BOSS, marka EMPERIA.
KLOSE – transformacja sieci dystrybucji jako rozwinięcie strategii handlowej firmy.
MADALENA – strategia marki jako wprowadzenie ekonomicznych produktów koncernu ROCA.
AXTONE – strategia zmiany marki KAMAX po akwizycjach, budowanie wizerunku lidera rynku europejskiego, zarządzanie procesem transformacji.
STOLARKA WOŁOMIN – transformacja marki w procesie restrukturyzacji biznesu.
ODRATRANS – zmiana wizerunku ze specjalisty w transporcie rzecznym w firmę logistyczną.
EUROPA – wsparcie wejścia na rynek Towarzystwa Ubezpieczeniowego EUROPA.
GRUPA ORLEN – integracja wizerunkowa marek JEDLICZE, TRZEBINIA, SOLINO, ANWIL w portfelu grupy.
OSM KALISZ – przygotowanie do rozszerzania obszaru działania, budowa marki HOMEK, zarządzanie rozszerzaniem portfolio.
PANORAMA FIRM – prezentacja rozszerzenia oferty PANORAMA POLSKA przez budowę portfela submarek.
IDEA – zmiana wizerunku jako element wprowadzania marki ORANGE, zarządzanie repozycjonowaniem marki.
ZAKŁADY CHEMICZNE LUBOŃ – rozszerzenie portfolio i transformacja w markę LUVENA.
GRUPA ZASADA – tworzenie wizerunku grupy poprzez transformację marek STAR, JELCZ, AUTOSAN.
TELEKOMUNIKACJA POLSKA – strategia rozszerzania portfolio w procesie tworzenia usług konwergentnych.
STAR STARACHOWICE – transformacja marki w STAR TRUCKS po wejściu firmy do Grupy MAN.
GRUPA ZŁOMREX – rozszerzenie portfolio grupy na trzy komplementarne obszary działania.
BROWARY WARKA – budowa pozycji browarów i marki WARKA w portfelu Grupy Żywiec.
KRAJOWA IZBA ROZLICZENIOWA – strategia implementowania nowych marek w procesie rozszerzania portfela.
CEZEX – przygotowanie wizerunkowe do zmiany strategii konkurowania na rynku dystrybucji papierów.
GRUPA ŻYWIEC – strategia prezentowania rynkowego spółek dystrybucyjnych grupy.
KOMPANIA PIWOWARSKA – strategia prezentacji marki w procesie rozbudowy sieci dystrybucji.
MARWIT – przygotowanie wizerunkowe do rozszerzenia portfolio marki, zarządzadzenie wizerunkeim.
ORLEN – opracowanie wizji i misji firmy w ramach programu odpowiedzialnego biznesu.